Teamleader náborového call centra [Czech Republic]


 

$ads={1}

Náplň práce:

  • budování, nastavení a řízení chodu náborového call centra
  • řízení a rozvoj zaměstnanců, pravidelné náslechy, monitoring hovorů a poskytování zpětné vazby
  • spolupráce při nastavení, tvorbě a rozvoji procesů s cílem zajištění maximální efektivity všech činností call centra
  • zajištění kontinuální efektivity nastavených procesů, nastavování měsíčních plánů na teamové i individuální úrovni a jejich důsledné dodržování
  • monitorování průběhu měsíčního plnění a řízení výkonnosti náborářů skrze individuální denní/ týdenní/ měsíční cíle
  • pravidelný reporting plnění nastavených KPIs pro vedení společnosti
  • rozvoj a kultivace vztahů se zákazníky a obchodními partnery

Jakého kolegu/kolegyni hledáme?

  • se zkušeností a prokazatelnými výsledky v budování nebo řízení call centra (10+ osob) ať už prodejního nebo zákaznické péče
  • se zkušeností fungovat v rámci systému s nastavenými KPIs
  • s praxí z korporátních společnost je vítána, praxe v B2B, B2C
  • týmového hráče

Co Vám můžeme nabídnout:

  • motivační systém odměňování s bonusovou složkou
  • dny dovolené navíc 20+4
  • sick days
  • stravenkový paušál
  • možnost pořízení Multisport karty
  • účast ve vzdělávacích programech a interních školení
  • Místo výkonu práce: Praha, občasné služební cesty
  • Možnost karierního růstu na mezinárodní úrovni


Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال