$ads={1}
Náplň práce:
- budování, nastavení a řízení chodu náborového call centra
- řízení a rozvoj zaměstnanců, pravidelné náslechy, monitoring hovorů a poskytování zpětné vazby
- spolupráce při nastavení, tvorbě a rozvoji procesů s cílem zajištění maximální efektivity všech činností call centra
- zajištění kontinuální efektivity nastavených procesů, nastavování měsíčních plánů na teamové i individuální úrovni a jejich důsledné dodržování
- monitorování průběhu měsíčního plnění a řízení výkonnosti náborářů skrze individuální denní/ týdenní/ měsíční cíle
- pravidelný reporting plnění nastavených KPIs pro vedení společnosti
- rozvoj a kultivace vztahů se zákazníky a obchodními partnery
Jakého kolegu/kolegyni hledáme?
- se zkušeností a prokazatelnými výsledky v budování nebo řízení call centra (10+ osob) ať už prodejního nebo zákaznické péče
- se zkušeností fungovat v rámci systému s nastavenými KPIs
- s praxí z korporátních společnost je vítána, praxe v B2B, B2C
- týmového hráče
Co Vám můžeme nabídnout:
- motivační systém odměňování s bonusovou složkou
- dny dovolené navíc 20+4
- sick days
- stravenkový paušál
- možnost pořízení Multisport karty
- účast ve vzdělávacích programech a interních školení
- Místo výkonu práce: Praha, občasné služební cesty
- Možnost karierního růstu na mezinárodní úrovni
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování